Monday, March 22, 2010

bersama selamanya


kawan2 d tmpt keja







dam teluk bahang




muzium padi kedah




tmn metropolitan relau


zoo negara...raya ke5 2009







keduri adik lelaki ke4..ngan org pahang..




jln2 d hulu langat umah pak saudara..siggah mandi kat sg gabai..aku x mandi la x bawak baju..kt tepi umah je sg tu..best




gua kelam beb...


dataran merdeka



ingatkn nk pegi psr mlm jer..rupanya trus ke DM...biasalah kalau dah blek kpg

berada di bukit bendera




Tuesday, February 23, 2010

raya pertama 2009...firstime suamiku beraya di kmpg saya di selangor....love u my hubby..muuaaah....
raya ke 2....2009..tahun ni kami beraya di kmpg ijok,selangor laaaa.....

raya 2008....


cuti2 di gua kelam

ni pula gmbr anak kakak yang no 3 dan 4...love u all.....
ini gambar family saya...

jalan2 di gua kelam....masa kami p xdak orang kat sana...cuma kami bertiga saja ngan adik..


yang ni pula masa belum kawin lagi....berada didepan KLCC....
yang ni kami ada di masjid putrajaya...
gambar ni masa dok kat zoo negara...raya ke 5 pun kami g jugak..nak beraya kat kawan2 yg ada zoo...monyet..
assalamualaikum...hai..ini pertama kali aku berblogger.ini gambar masa singgah di kuala kedah.tempat ni oklah...tapi x dak apapun..ada laut aja...